Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine ˝nakit-ure.si˝

 

Splošni pogoji poslovanja ponudnika nakit-ure.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot, Uradni list RS, št. 98/2004-UPB2, 126/2007, 86/2009, 78/2011), Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Uradni list RS, št. 96/2009-UPB2), Obligacijskim zakonikom (OZ,  97/2007-UPB1) in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja. Pravilnik o zasebnosti, ki je v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (v nadaljevanju: GDPR), si lahko preberete na tej povezavi.

S spletno trgovino nakit-ure.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja ANDJA D.O.O. matična številka: 1121227000, davčna številka: SI 69443866, naslov: Iztokova ulica 31, 2000 Maribor, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine nakit-ure.si pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med NAKIT&URE in kupcem.

Vse vsebine v spletni trgovini so last ponudnika  in so avtorsko zaščitene z Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah, zato jih je strogo prepovedano kopirati, razmnoževati ali kako drugače reproducirati v komercialne namene brez pisne privolitve ponudnika. Vsebine se lahko uporabljajo z nekomercialnimi nameni, vendar je potrebno navesti avtorske pravice ponudnika in celoten URL originalne vsebine v spletni trgovini.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Podatki o ponudniku: 

Naziv: ANDJA predelava lesa, trgovina in posredniške storitve d.o.o.

Sedež podjetja: Iztokova ulica 31, 2000 Maribor

Okrožno sodišče: Maribor

Registrska številka v sodnem registru: 11012700

Znesek osnovnega kapitala: 8.763,00 €

 

Telefonska številka: 082055550

Elektronska pošta: nakit.ure@gmail.com

Spletna trgovina: www.nakit-ure.si

Davčna številka: SI 69443866

Matična številka: 1121227000

Banka: DBS d.d.

TRR: SI56 1910 0001 0051 679

Zavezanec za DDV: Da

Pravno organizacijska oblika: Družba z omejeno odgovornostjo (d.o.o.)

Poslovne enote: 

PE NAKIT in URE, Poslovni center Mercator, Ulica Eve Lovše 1, 2000 Maribor-Tabor

VARNOST POSLOVANJA

Upravitelj te spletne trgovine uporablja ustrezna tehnološka in programska orodja za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Spletna trgovina je zaščitena z SSL certifikatom. Secure Sockets Layer (kratica SSL) je kriptografski protokol, ki omogoča varno komunikacijo na medmrežju, na primer pri brskanju po spletu in med e-poštnim komuniciranjem, kjer se pojavlja potreba po prenosu podatkov zaupne narave (npr. osebni podatki in številke kreditnih kartic).

NAČINI PLAČILA

V spletni trgovini nakit-ure.si ponudnik omogoča naslednja plačila:

  • Plačilo po povzetju

Kupec plača dostavljavcu z gotovino, ko le-ta dostavi naročeno blago na kupčev naslov.

  • Po predračunu na transakcijski račun prodajalca

Blago lahko poravnate po predračunu na transakcijski račun trgovca oz. prodajalca.

Predplačilo za artikle je možno le po predhodnem dogovoru. Predplačilo, ki bo izvedeno brez dogovora, ne bo pogoj za nakup.

  • Plačilo s plačilnimi karticami

Naročeno blago je možno plačati tudi z naslednjimi plačilnimi karticami:

Pay Pall, Mastercard, Maestro, Visa in Visa electron.

OPOMBA: pri plačilu s plačilnimi karticami, ki CVV številke nimajo (npr. Maestro), se polje za vnos le te pusti prazno. Sistem namreč sam zazna vrsto plačilne kartice.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. g) način plačila in dostave,
  8. h) časovno veljavnost ponudbe,
  9. i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
  10. j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

CENE

Vse cene izdelkov so izražene v evrih (€), vsebujejo 22% DDV in veljajo v trenutku oddaje naročila ter nimajo vnaprej določene veljavnosti. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave. V primeru, da je navedena prodajna cena v spletni trgovini nižja od dejanske cene artikla, mora ponudnik nemudoma obvestiti uporabnika o tem in ga opozoriti na dejansko ceno. Da bi dosegli obojestransko zadovoljstvo v tem primeru uporabniku omogočamo odstop od nakupa ali zamenjava naročenega artikla.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in uporabnikom je sklenjena v trenutku, ko uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb Nakup in uporabnik prejme elektronsko sporočilo z vsebino naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani. Pridržujemo si pravico, da izjemoma delno ali v celoti odstopimo od naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka, jih ni mogoče dobaviti v razumljivem roku ali če je spletna cena nižja od dejanske cene.

Redne cene so cene, ki jih sam oblikuje ponudnik ali so določene s strani dobavitelja. Objavljene redne cene artiklov ne vključujejo stroškov dostave oziroma pošiljanja. Vse posebne oziroma akcijske ponudbe objavljene na spletni trgovini veljajo v roku svoje omejitve oz. do razprodaje zalog v tem obdobju. Uporabnik ima možnost koristiti posebne promocijske kode, ki vplivajo na ceno in jih je potrebno vnesti, ko se uporabnik nahaja v Košarici in preden klikne na gumb Na blagajno.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

NAROČILO BLAGA

Naročilo je možno opraviti preko uradne spletne strani trgovine nakit-ure.si, na vnaprej pripravljenem obrazcu. V primeru da si premislite nam to sporočite do 11h ure na dan oddaje naročila oziroma v primeru, da je naročilo oddano po 12 uri, se smatra pravočasen odstop od naročila do 11h ure naslednjega delovnega dne.  Vsi podatki o naročilu so shranjeni pri podjetju ANDJA D.O.O. v skladu z zakonodajo. Kupec lahko dostopa do pogodbe po vnaprejšnji poizvedbi preko elektronske pošte. Potrošnik  lahko spremeni količino, doda ali odstrani izdelek oziroma popravi svoje napake, do potrditve oddaje naročila.

POSTOPEK NAROČILA

Registracija na spletni strani ni obvezna, naročilo oddate tudi kot gost. Kupec enostavno izpolni naročilnico s svojimi podatki. S pritiskom na gumb V KOŠARICO izberite poljubno število artiklov iz naše pestre ponudbe. Po želji lahko uporabnik kadarkoli popravi količino ali odstrani določen izdelek ter klikne gumb naprej, nato pa določi način plačila in vnese podatke za dostavo. Po potrebi lahko dodate tudi kak komentar. Sledi le še zaključek nakupa s klikom na gumb potrdi naročilo. Po oddanem naročilu kupec prejme email o prejetem naročilu. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Uporabnik je sam odgovoren za vnos pravilnih podatkov.

Podatki o oddanem naročilu so shranjeni v sistemu spletne trgovine za vse uporabnike. Registrirani uporabniki lahko vsa svoja naročila pregledujejo po prijavi v spletno trgovino z uporabniškim imenom in geslom. Naročilo lahko sklenete po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine, prav tako popravke ali dodatke k naročilu.

PREKLIC NAROČILA

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu, preklic pa je časovno omejen, kot je to podrobno opisano v rubriki NAROČILO BLAGA. V vsebini sporočila navedite obvezne podatke: številka naročila, ime in priimek kupca. 

Dodatna pojasnila o nakupu in uporabi vseh izdelkov.

Vsak izdelek, je pred uporabo na varen način potrebno preizkusiti. V kolikor niste popolnoma prepričani, na kakšen način bi izdelek preizkusili ali pa niste prepričani da je izdelek varen za uporabo in lahko naredi premoženjsko škodo ali škodo na zdravju ljudi vas prosimo da izdelka ne uporabljate, o tem obvestite prodajalca in mu izdelek vrnite. Vse izdelke uporabljate po lastni presoji in NA LASTNO ODGOVORNOST.

Prizadevamo si za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov in slik. Kljub temu, ne moremo zagotoviti, da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove slike popolnoma točni.

DOBAVA BLAGA

Dostava se izvaja preko pogodbenega partnerja, Pošte Slovenije. Dostava velja za področje Slovenije.

V spletni trgovini imate možnost izbrati drugačen naslov za dostavo, kot je naslov za plačilo. Na ta način uporabniku omogočamo, da blago naroči na naslov, kjer je dosegljiv v dopoldanskem času, saj se dostava navadno izvaja v dopoldanskem času. Prav tako lahko uporabnik to možnost izkoristi, kadar želi poslati izdelke drugi osebi, plačilo pa želi izvesti sam. V slednjem primeru omogočamo, da koristite možnost plačila po predračunu.

Znotraj Slovenije boste prejeli naročene artikle z dostavno službo izbrano s strani ponudnika. Dostava znotraj Slovenije je za naročila nad 50€ brezplačna, sicer se obračuna 3,5€. Če obstajajo stroški dostave, so navedeni že na računu naročila prejetem v potrditvenem elektronskem poročilu v polju Poštnina in uporabnik nima za tem nobenih dodatnih stroškov. Za dostavo zunaj Slovenije se poštnina obračuna po veljavnem ceniku dostavne službe. Pridržujemo si pravico zamenjave dostavne službe in tudi do spremembe cenika dostave.

Ko je naročeno blago na zalogi, ga ponudnik pošlje v najkrajšem možnem času, večinoma naslednji dan in najkasneje v treh (3) do pet (5) delovnih dneh od prejetega naročila blaga. Poleg blaga kupec prejme tudi račun.  Za vsa naročila prejeta v petek, soboto ali nedeljo velja, da so poslana najkasneje naslednji delovni dan.

Če artikel ni na zalogi, piše ob artiklu “Izdelek je dobavljiv”. V tem primeru je artikel dobavljiv v petih (5) do enaindvajsetih (21) dneh, odvisno od lokacije dobavitelja, kar predstavlja izjemni primer, ko blago ne bo dobavljivo v določenem predpisanem roku, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti ali po telefonu.

Za zamude s strani dostavne službe ponudnik ne odgovarja.

V  trenutku, ko ponudnik odda naročeno blago dostavni službi, ponudnik ne prevzema odgovornosti za izgubo pošiljke ali njeno poškodovanje med dostavo. Prav tako ne prevzema odgovornosti za izgubo ali poškodovanje pošiljke med vračilom izdelka po dostavni službi.

VRAČILO KUPNINE

Če je kupec od naročila ali pogodbe odstopil skladno s pogoji za odstop, mu je prodajalec dolžan vrniti vplačano kupnino preko TRR v najkasneje 14 dneh po prejemu artiklov. Gotovinskih vračil ne izvajamo. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Garancija velja le za “skrite” napake, ki nastanejo brez vpliva uporabnika. Garancija ne velja, če prodajalec ugotovi, da je prišlo do mehanske poškodbe ali stika s tekočino. Izdelek se zamenja z novim v primeru, da servis oz. popravilo ni mogoče. Izdelek bo posredovan na pooblaščeni servis, kjer bodo ustrezno odpravili nastale napake.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Pri malih trgovcih kupec po zakonodaji EU nima pravice do vračila blaga (zamenjava ali povračilo kupnine), razen če je izdelek okvarjen. Kljub temu vam omogočamo, da kupljeno blago v določenem obdobju vrnete ali zamenjate, v primeru, da ste si premislili in žellite drug artikel, ali ste se prehitro odločili za nakup, izdelka pa pravzaprav ne želite.

V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko v14-ih dneh od prevzema izdelka trgovcu sporočte, in sicer na kontaktni e-naslov: nakit.ure@gmail.com, da odstopate od pogodbe ali naročila, brez navedbe razloga za svojo odločitev, vendar zgolj v primeru, da je izdelek neodpečaten, zaprt v originalni embalaži, ki ni poškodovana in seveda neuporabljen. Če nam zaupate svoj razlog za vračilo, vam bomo zanj hvaležni, saj stremimo k odločnosti poslovanja in želimo morebitne napake nemudoma odpraviti. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (strošek poštnine plača kupec). Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 14 dneh od prejema naročenega blaga. Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh od prejema blaga, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo., če je blago ustrezno vračilu (nerabljeno, nepoškodovano, neodprto).

Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, da se količina ne ujema je kupec dolžan poravnati nastalo škodo.

Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Razen če podjetje nudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

POZOR! Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe.

Vračilo blaga se izvede preko navadne pošte na naslov ANDJA d.o.o., Iztokova ulica 31, 2000 Maribor. Vrnjeno blago mora biti v originalni embalaži, nerabljeno in nepoškodovano. Vračilo blaga je veljavno, kadar je priložen originalni račun ali njegova kopija in morebitni priloženi certifikati o izdelkih. Uporabnik mora ob vračilu izdelka navesti svoj bančni oz. transakcijski račun, na katerega mu bomo najkasneje v 14 dneh po vračilu blaga nakazali kupnino.

Kupec ne more odstopiti od pogodbe v naslednjih primerih:

  • če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino, vidni sledi uporabe, prisotnost )
  • Kupec je naročil artikel po naročilu, ki ni bil na zalogi ali v redni ponudbi prodajalca;
  • nakit ali ure z osebnimi gravurami
  • v kolikor je uničena, umazana ali manjkajoča dodatna oprema, navodila, pripadajoča programska oprema (ali pa je prelomljen varnostni pečat),
  • brez garancijskega lista.

Obrazec odstop od pogodbe:   

http://www.pisrs.si/Pis.web/npbDocPdf?idPredpisa=PRAV11915&type=pdf

STVARNA NAPAKA

Postopek uveljavljanja stvarne napake podrobneje predpisuje 37 čl. ZVPot. Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

 Napaka je stvarna:

–  če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

–  če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

– če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

– če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

– 37.c člen

– Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

– odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali – blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali – vrne plačani znesek.

– V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

– Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

REŠEVANJE SPOROV

Stranki bosta morebitne spore primarno skušala rešiti sporazumno, na način, da stranka sporoči pritožbo na e-naslov družbe ali preko telefona, podjetje pa bo o sporu odločilo v treh delovnih dneh. V primeru, da stranki spora ne morete rešiti sporazumno, lahko sprožita postopke pred sodiščem. V kolikor medsebojnega sporazuma ni mogoče doseči, je za reševanje sporov pristojno okrožno sodišče v Mariboru.

Ne priznavamo nobenega izvajalca glede izvensodnega reševanja potrošniških sporov.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške/strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Pravilnik o zasebnosti, ki je v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (v nadaljevanju: GDPR), si lahko preberete na ….. Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani: nakit-ure.si bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

MNENJA/KOMENTARJI UPORABNIKOV

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Pred dokončno objavo jih jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletne trgovine in njenih vsebin, vključno s kakršnokoli materialno ali nematerialno škodo. Uporabnik je sam odgovoren, da vsebino v spletni trgovini uporablja smotrno v svoje najvišje dobro.

Kljub temu, da je spletna trgovina zaščitena z SSL protokolom, obstaja možnost za zlorabo spletne trgovine, na kar ponudnik nima vpliva. Iz tega razloga ponudnik izključuje odgovornost pri morebitnem prenosu zlonamerne programske opreme, ki bi se lahko uporabniku namestila na napravo, s katere dostopa do spletne trgovine. Ponudnik svetuje, da se uporabniki pred nevarnostjo okužbe ustrezno izobrazijo o tej tematiki in zavarujejo svoje naprave pred morebitnim prenosom zlonamerne programske opreme.

Kljub temu, da si ponudnik prizadeva v spletni trgovini zagotavljati točnost in ažurnost podatkov z vso skrbnostjo, obstaja možnost, da zaradi mnogoterosti izdelkov ali hitrih sprememb informacij so lahko informacije o artiklih, roki dobave, cena ali katere druge informacije drugačne kot je navedeno v spletni trgovini ali pa so te nepopolne. Uporabnik je sam odgovoren preveriti informacije, če obstaja sum pred napačnimi in nepopolnimi informacijami. Pridržujemo si pravico do spremembe informacij o produktu vključno s slikami in vsemi ostalimi pripadajočimi informacijami brez predhodnega obvestila.

Ponudnik ni odgovoren za občasno nedelovanje spletne trgovine, morebitno netočnost informacij v spletni trgovini in tudi ne za morebitno škodo nastalo zaradi nedostopnosti, uporabe ali nezmožnosti uporabe informacij v spletni trgovini.

V primeru, da je uporabnik naročil artikel, ki ima navedene napačne ali nepopolne informacije, bo ponudnik uporabnika o tem obvestil in omogočil odstop od naročila. V kolikor uporabnik po oddanem naročilu in pred prejetjem artikla na dom sam ugotovi, da ima artikel navedene napačne informacije, je obvezan javiti napako v spletni trgovini, ponudnik pa mu omogoča preklic ali zamenjavo naročila.

Ponudnik se aktivno ukvarja s posodabljanjem fotografij v spletni trgovini zato je potrebno vse slike jemati kot simbolične. Nekatere lastnosti artikla na sliki ne odražajo dejanskega stanja artiklov (npr. velikost artikla na sliki).

Ponudnik ne odgovarja za vsebino komentarjev v spletni trgovini, ki jih podajo uporabniki. Ponudnik lahko zavrne komentarje, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča dejstva ali žaljive vsebine tako za druge uporabnike kot tudi za samega ponudnika.

Ponudnik si pridržuje pravico do vsebinskih in drugih sprememb v splošnih pogojih poslovanja in spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Ponudnik si pridržuje pravico za spremembo prodajne ponudbe v spletni trgovini brez predhodnega obvestila. Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. V posameznih primerih pa se lahko zgodi, da vam ponudnik izdelka ne more dostaviti, ker je razprodan in ni več na zalogi. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

DODATNA POJASNILA GLEDE NAKUPA

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in je po preteku čakalnega roka na pošti petnajst (15) dni vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo. Stroški neprevzema znašajo 10,00 EUR in vključujejo administrativne stroške, stroške pakiranja, pošiljanja in vračila pošiljke.